Με τόσους πολλούς ταξιδιώτες να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην ευεξία και την ασφάλεια μετά την πανδημία, τα ξενοδοχεία πρέπει να αναβαθμίσουν και να επεκτείνουν τους χώρους και τις υπηρεσίες Fitness και Wellness που προσφέρουν.
75% των ταξιδιωτών συμφωνεί ότι οι εμπειρίες που προσφέρουν απόλυτη ιδιωτικότητα είναι ένα περιζήτητο χαρακτηριστικό των πολυτελών ταξιδιών.
Ένας ευχαριστημένος επισκέπτης έχει 14% περισσότερες πιθανότητες να κάνει κράτηση στο ίδιο ξενοδοχείο σε μελλοντικά ταξίδια. Η εστίαση στην υγεία και την ευεξία μπορεί να συμβάλει σε θετικές εμπειρίες επισκεπτών.
43% των ταξιδιωτών σχεδιάζουν να προπονηθούν στο ξενοδοχείο τους (Πηγή: Cornell Center for Hospitality Research).
78% των ταξιδιωτών είναι πολύ πρόθυμοι να πληρώσουν για προσωπικούς χώρους άσκησης στα ξενοδοχεία. (Πηγή: LifeFitness & Qualtrics)
48% αύξηση στον μέσο όρο εσόδων ανά δωμάτιο σε σύγκριση με ξενοδοχεία με ελάχιστες ή καθόλου υπηρεσίες Wellness. (Πηγή: RLA Global Wellness 2020).
Για τα ξενοδοχεία, τα παραπάνω αποτελούν σημαντική ευκαιρία να προσελκύσουν νέους επισκέπτες και να διατηρήσουν επαναλαμβανόμενους πελάτες. Κατά συνέπεια, δεν αρκεί πλέον για ένα ξενοδοχείο να έχει απλώς γυμναστήριο και πισίνα — ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένες μπορεί να είναι αυτές οι εγκαταστάσεις. Πρέπει πλέον να προσφέρει παροχές Άσκησης, Υγείας, Ευεξίας προσαρμοσμένες στα αστέρια του, στο μοντέλο του (ξενοδοχείο πόλης ή αναψυχής) και στο τι ζητούν οι πελάτες του.
Στο Fitness In the Room οι επιλογές μπορεί να είναι:
-
Δωμάτια με μόνιμο εξοπλισμό Fitness ή
-
Φορητός εξοπλισμός, ο οποίος θα μεταφέρεται στο δωμάτιο μετά από συνεννόηση και ενδεχόμενη χρέωση.